راهنمای استفاده از بایننس با استفاده از VPN با IP ثابت برای کاربران ایرانی

Binance



بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است ، اما مسئله این است که کاربران ایرانی، به دلیل تحریم نمی توانند از بایننس استفاده کنند.

صرافی Binance در سال 2017 توسط Changpeng Zhao ، شهروند چینی - کانادایی ایجاد شد.

Binance بیش از 300 ارز برای مبادله دارد که آن را به یکی از بهترین صرافی ها با بالاترین حجم مبادلات موجود تبدیل می کند.

بایننس در چندین کشور در دسترس است و همچنین شامل پلتفرم های متفاوتی است. پلتفرم بایننس شامل Smart Chain Binance peer-to-peer ، Trustwallet و موارد دیگر است.

چرا بایننس از سایر صرافی ها بهتر است؟

بایننس بزرگترین صرافی در جهان است که بیشترین کوین ها را در اختیار دارد و بیشترین حجم معاملات را دارد. مشکلی که وجود دارد این است که بایننس به کاربران ایران و چندین کشور دیگر، به دلیل تحریم اجازه استفاده از خدمات خود را نمی دهد.

سایر صرافی ها مانند KuCoin ، Gemini و Coinbase هم از نظر امکانات و هم از نظر کوین های پشتیبانی شده به پای بایننس نمی رسند. در Binance کاربران می توانند از BEP-20 استفاده کنند ، BEP-20 شبکه ای است که مبتنی Smart Chain است. Binance Smart Chain مشابه بلاک چین Ethereum است اما تراکنش ها در آن بسیار سریعتر و ارزانتر انجام می شوند.

Binance همچنین درخواست تایید هویت نمی کند که استفاده از آن برای تمام کشورهای جهان را آسان می کند.

چگونه از بایننس در ایران استفاده کنیم؟

برای استفاده از Binance.com در ایران این مراحل را دنبال کنید:

  1. خرید vpn با ip ثابت

VPN یک شبکه خصوصی مجازی است و آنچه VPN انجام می دهد این است که IP شما را تغییر می دهد و این باعث می شود که صرافی تصور کند شما در کشور دیگری قرار دارید (کشوری که سرور VPN در آن قرار دارد). با خرید vpn با ip ثابت می توانید به راحتی یک حساب باینسس ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که هر VPN برای مناسب نیست و حتما باید IP شما در هر بار وارد شدن به بایننس ثابت باشد.

  1. نصب برنامه VPN

بعد از خرید vpn با ip ثابت ، دومین مرحله دانلود و نصب برنامه VPN متناسب با سیستم عامل شما است. ارائه دهنده های VPN از سیستم عامل های مختلفی پشتیبانی می کنند و فقط کافی است برنامه مربوط به سیستم عامل خود را دانلود و نصب کنید. 

  1. اتصال به سرور

حالا شما باید به کشوری که بایننس با آن مشکل ندارد متصل شوید. برای کاربران ایرانی سرورهای کشورهای اروپایی و شرق آسیا پیشنهاد می شود. معمولا اکثر کاربران از سرورهای آلمان، فرانسه، هلند، فنلاند، سوئد، سنگاپور، و ترکیه استفاده می کنند.

  1. ساخت حساب کاربری در بایننس

اکنون که VPN روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود نصب کرده اید ، به سایت Binance.com مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از تکمیل اطلاعات خود ، باید آدرس ایمیل خود را تایید کنید ، برای تایید آدرس ایمیل خود ، ممکن است مجبور باشید یک کد 6 رقمی دریافت کنید که به ایمیل شما ارسال شده و آن را در بایننس وارد کنید.

اگر یک حساب Binance قدیمی داشته باشید ، بهتر است آن را رها کرده و یک حساب جدید ایجاد کنید.

  1. واریز بیت کوین به کیف پول بایننس

برای شروع ترید در بایننس باید ابتدا بیت کوین یا هر ارز دیگری را از کیف پول خود به صرافی واریز کنید.

آدرس کیف پول بایننس خود را دریافت کرده و مبلغ Bitcoin را واریز کنید ، توجه داشته باشید که نباید مبالغ زیادی را ترید کنید چون در غیر این صورت ممکن است صرافی مجبور به درخواست تایید هویت شود.

حتما موقع واریز به شبکه های مختلف یک کوین توجه کنید تا از واریز اشتباه جلوگیری کنید.

  1. ترید در بایننس

دقت کنید همیشه قبل از ورود به بایننس حتما از فعال بودن VPN خود مطمئن شوید و حتما IP خود را چک کنید. بعد از ورود به حساب خود، به راحتی می توانید جفت ارزهای مورد نظر خود را خرید و فروش کنید. البته مقداری هم به عنوان کارمزد معامله از موجودی شما کسر خواهد شد.


  1. یک کیف پول مطمئن تهیه کنید

تهیه کیف پولی که از چندین ارز پشتیبانی کند ، همیشه ایده خوبی است. معمولا کیف پول ها در دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارند. کیف پول های نرم افزاری معمولا رایگان هستند ولی برای تهیه کیف پول های سخت افزاری باید هزینه کنید و در عوض امنیت بالایی دارند. مطرح ترین این کیف پول ها عبارتند از:


  • Ledger Nano X (کیف پول سخت افزاری بسیار ایمن)

  • Trezor One (کیف پول سخت افزاری بسیار محبوب)

  • کیف پول Trust Wallet (موجود برای  اندروید، آیفون و دسکتاپ ، و پشتیبانی از بیش از 500 کوین)


  1. رمز ارزها را به کیف پول خود واریز کنید.

مهمترین کاری که باید بعد از خرید رمز ارز در Binance باید انجام شود، ارسال ارزها به کیف پول خود است ، چرا که صرافی مکان مناسبی برای نگهداری طولانی مدت داراییهای شما نیست.

نتیجه گیری

Binance.com محبوب ترین صرافی ارزهای دیجیتال است ولی کاربران ایرانی به دلیل تحریم قادر به استفاده از این صرافی نبوده اند.

با خرید vpn با ip ثابت هرکاربر ایرانی میتواند در هر زمان از بایننس استفاده کند. اطمینان حاصل کنید که از VPN ایمن استفاده کنید و به هیچ عنوان از VPN های رایگان استفاده نکنید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

دلایل افت سرعت VPN ها و راهکارهای افزایش سرعت

ایمن کردن تلفن هوشمند در برابر هکرها